четвртак, 16. јануар 2014.

Wishlist!

So I decided to make my first wishlist which will be also an ideal premiere for my tomorrow post!I'll show you some of the items that I like from Persun Mall!Be sure to check this site cause they have some really great and trendy clothes for very affordable prices which is the most important thing;)You'll see their link of the bottom of this page;)Tell me what do you think about my selection?
Odlučila sam sa vama podijeliti moju prvu listu želja koja će ujedno biti i odličan uvod za sutrašnji outfit post!Pokazaću vam neke od stvari koje mi se dopadaju sa Persun Mall sajta!Obavezno posjetite njihovu stranicu jer tamo ćete pronaći odličnu i trendi odjeću po veoma pristupačnim cjenama,što je najbitnije;)Vidjećete njihov link na dnu ove stranice;)Recite mi šta mislite o mom odabiru?




1.hoodie,skirt,boots
2.hoodie,skirt,boots
3.hoodie,skirt,boots

Just click the links above for more details.
Samo kliknite link iznad za više pojedinosti.

                                                              Till next time!XO XO

7 коментара:

  1. Tvoj odabir je odlican,druga kombinacija mi je ekstra,i sve na njoj!

    ОдговориИзбриши
  2. I want the cat sweater!!
    http://dhariascloset.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Me encanta tu seleccion. Es todo muy practico y combinable. Un beso

    tengo nuevo post
    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  4. 1. kombinacija je extra,i 3 mackasti dzemper

    ОдговориИзбриши
  5. druga kombinacija je moj favori :)
    predobar izbor :)
    sve pohvale :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши