субота, 31. август 2013.

Bye,bye August!See you next year!




First of all I had to say I had the best birthday ever!The day was really perfect and I enjoyed every minute of it.I got some great gifts,you will see some of them in my nexts posts and I can't wait to show you all the great stuff that I got!
So for today here's my August summary and insta post!You can follow me on instagram @sonjalola.

Prvo vam se moram pohvaliti da mi je ovo do sada bio najbolji rođendan.Dan je bio savršen i uživala sam svaki minut.Dobila sam zaista divne poklone,neke od njih ćete i vidjeti u narednim postovima i zaista ne mogu dočekati da vam pokažem kakve sam sve sjajne stvari dobila!
Za danas sam vam pripremila rezime za august i instagram post.Na instagramu me možete pratiti @sonjalola.

my instagram @sonjalola



4 коментара: